Tisdag & avslutningspicknick <3


Tjingeling!

Dagen har spenderats på jobbet som vanligt , känns som att varje inlägg inleds på samma sätt , men så är det juh .. 

Efter middagen så for vi iväg till elljusspåret , för avslutningspicknick med Davids förskoleklass , fika , brännboll , lek & umgänge , hade en himla fin kväll , trots att det blåste svinkallt & himlen var oroväckande mörk hela tiden , men vi klarade oss från regnet :D tror David var riktigt nöjd med dagen , full fart & stojj .. 

Tanken var att jag skulle träna när vi kommit hem , men vi var hemma så sent , så efter nattningen så la jag mig i soffan & kollade på biggest looser , får försöka hitta tiden imorgon till ett pass , vilket känns tveksamt tidsmässigt just nu dock , men vi får la se hur det blir ... Hopps kan man ju. 

Imorgon är det full rulle igen & på torsdag vankas det skolavslutning för Saga & David , stor dag , dom längtar & jag har tagit ledigt dagen till ära & på kvällen väntar en överraskning till Saga , men det vet hon inget om än & får inget veta förrens det smäller :D känner att JAG har pirr i magen över hur hon kommer reagera <3 


Lär sova lite så man orkar upp imorgon !!!! 


Pusshej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: