:(

Bitter tjej!
Förkylningen har brutit ut , 
snoret forsar & febertoppar ! 
Allmänt matt i kroppen 
& aningen bitter! 
Humöret sviktar 
& pmsen is still going strong! 

Suck !
Blev en lång dag på jobbet , tur att man har fina kollegor som avlastar , & peppar, när humöret sviktar! Fick finbesök av familjen på jobbet ,

 dom tog bussen in till Uppsala , hämtade min bil & åkte sen iväg och inhandla present & hämtade påskägg hos mormor & morfar, sen hämtade dom upp mig när jag jobbat klart & vi for på kalas , idag firade vi min fina systerdotter <3 massa bus & fika blev det! 

Sen for vi hem & skrämde upp gårdagens rester , lövbit med klyftpotatis , lika gott idag som igår! Efter det fick barnen leta påskägg & goffa godis , nu ligger hela högen i soffan & kollar på film ! Blir sjukt tidigt isäng känner jag , lika bra att ställa klockan på en gång , ifall jag slocknar på soffan!

Trevlig kväll !
Pusshej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: