Fort går det!


Fasiken vad veckorna går fort!

Idag är det torsdag , och snart är det helg igen! Och jag är faktiskt ledig nu i helgen! Sen kör jag 2 arbetshelger på rad! Jobbar hela påsken & det bekommer mig inte ett dugg! Barnen får gå kärringar när jag kommit hem från jobbet bara!

Hela lördagen ska jag spendera på friskhuset! Dom har en "hälsodag" , så man får prova på alla deras pass under dagen , ska bli svinkul! Så jag kunde med gott samvete strunta i träningen igår & istället städa undan lite på altanen på baksidan! 

På kvällen får vi eventuellt finbesök & på söndagen ska dom stora barnen på gympa & sen ska vi fortsätta vårstädningen! 

Så det blir fullt ös hela helgen! Tur det , annars blir jag ju tokig , haha! 

Nu ska vi börja klä på oss & sen puttra ner mot dagis & fritids , sen vankas ett arbetspass & vi får se om jag orkar dra mig ut till gymet ikväll & köra lite mage!  Den som lever får se! 

Fånga dagen! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: