God morgon

Sitter i fikarummet på jobbet , slevar i mig min kvarg & pimplar kaffe! Håret står åt alla håll & kanter , ser helt galen ut , haha! 

Fortfarande förkyld , värst är febertopparna , dom kommer väldans olägligt ! Igår gick jag hem en timme tidigare , då en sådan kom & jag blev sänkt! Men känner mig något piggare idag "pepparpeppar" , hoppas det fortsätter åt det hållet! 

Tråkigt att träningen blir lidande , känner mig matt i kroppen , vill ju röra på mig! Men det får vänta några dagar , vill inte riskera något!

Äta upp frukosten & vänta in dagpersonalen , bara jag & natten på plats änsålänge ;) 

God morgon 



 
Anonym

God morgon snygging. Vi saknar dig här hemma. 😘😘😘❤️❤️❤️😍

PUBLICERAT DEN 2016-03-28 KLOCKAN 08:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: