Måndag igen

Måndag igen & sjukt omotiverad ,
Brukar inte ha problem med måndagar , men nu är jag fasiken slut som artist! Trodde jag var ledig idag då jag jobbar hela påsken , men jag hade kollat fel , så det är bara att tuta & köra & gilla läget! 

Fortfarande förvirrad , men tror jag vet vad jag vill , ska kolla om det jag vill går , annars får det vara! 

Min mage är lite i uppror , tycker synd om omgivningen , haha! Tacos & pms är ingen bra blandning :O 

Inne på första koppen Java , så jag börjar piggna till lite! 

Ute är det nollgradigt, burr! 

Barnen hostar på , men alla är feberfria "pepparpeppar", så det blir dagis / skola för alla! Hostan kan ju sitta i en evighet om man har otur ! Men dom är taggade , tur att dom älskar skola & dagis! 

Idag ska jag försöka träna lite , blev inget igår då orken försvann & lusten likaså! Börjar känna mig lite tjock i halsen , så jag får lyssna lite på kroppen helt enkelt! Inga utmaningar & sen hålla tummarna på att det inte är en förkylning på g ! Sånt har jag ingen tid för! 


Dags för påklädning & sen dags att puttra! 

Hej hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: