Onsdag



Vaknar upp & känner mig något flammig i ansiktet :O kliar lite oxå , klump i magen , är nått på g igen ? Har vad jag vet inte kommit i närkontakt med något av alla ämnen jag är allergisk emot , sen slog det mig , måste vara förkylningen som ligger lågt i kroppen , sist det hände var jag ju Jätteförkyld , och med en inflammation / infektion i kroppen kan min hud reagera mer än vanligt !! Så jag lär ringa vc idag och höra vad jag ska göra , om jag ska börja smörja i förebyggande , eller om jag ska vänta lite! Eller kanske ringer jag direkt till hud ? Dom har ju "tagit över" mig nu .. Ja jag ringer dom sen! Håll tummar & tår! 

Annars är allt som vanligt!
Fick till ett skönt träningspass med min vapendragare igår & verkligen LÄNGTAR tills vi kan börja bege oss ut med stavarna några ggr i veckan! Min kropp behöver det! 

Lyckades städa lite oxå , lär fortsätta lite idag dock , men ska kramas med crossen en stund innan det tänkte jag , så jag får dagens träning avklarad , känner mig lite stressad med min lilla lilla förkylning , ser framför mig hur den bryter ut rejält & jag inte kommer kunna träna ordentligt på länge :( 

Nu lär vi dra!

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: