Skönt pass !!



Fick till ett skönt morgonpass , i vardagsrummet ;) har tagit in crosstrainern & ena magmaskinen, då jag vart ensam med barnen titt som tätt så jag ska kunna träna inne när dom sover & gubben inte är hemma! Och nu orkade jag inte bära ut grejerna till gymet igen så jag drog ett pass inne istället ;) får kanske smita ut till gymet ikväll & köra lite tyngder, för samvetets skull ;) 



Har nyss duschat & intagit lite frukost , känns bra att jag gjorde ytterligare ett försök att lära mig äta kvarg , första gångerna tyckte jag det smakade så illa och vägrade äta upp det , haha , men efter att ha läst på så gjorde jag ytterligare ett försök , nu funkar det bra , det är bra återhämtning, mättande  & börjar faktiskt smaka bättre & bättre , en banan & en kopp kaffe till så var frukosten komplett :) 

Häromdagen gnällde jag till maken att det är så drygt att inte kunna ha telefonen på benet när jag är ute & går , då jag gärna vill ha den där&  för då räcker inte sladden så jag kan lyssna på musik , vilket dilemma ;) hur som haver , imorse stod ett litet paket på spisen när jag vaknade , trådlösa hörlurar :D helt perfekt , så dessa fick invigas idag , kanon!! 

 Undra vad jag ska beklaga mig om härnäst , haha haha!! Tusen tack babe <3




Efter duschen upplevde jag det som att ansiktet kliade lite mer & var mer rödflammigt , så jag tog beslutet att smörja in ansiktet med kortison , kör nog 3 ggr om dagen nu några dagar & sen trappor ner , svider i magen av rädsla att det ska blomma upp igen :( blir det inte bättre så ringer jag hudmottagningen! 

Ska strax bädda ner mig i soffan , ligger sjukt minus på sömnkontot ... Ställa alarm på telefonen ifall jag somnar! 

Tjenixen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: