Tisdag!


Första koppen kaffe är nere!
Hinner en till innan vi far mot byn & tredje koppen får intas i bilen påväg mot jobbet! 

Svea & David har börjat hosta & snora lite , har bara väntat på detta då alla mina barn hållt sig friska så himla länge nu "pepparpeppar" ,  får se om det bryter ut eller om det lägger sig , dom är fortfarande pigga & glada än så länge! Pappan i huset känner sig lite krasslig han med , men han kör på ändå! 

Blev ingen träning igår , då jag råkade fastna med barnens senaste kusin i famnen , i nästan 2 timmar fick jag gosa & det var mer värt än träningen , fytusan så fin hon är , njöt av varenda sekund <3  första gången jag träffade henne var hon knappt en halv dag gammal & kopplad till lite hjälpmedel , så det var inte läge att mysa då , så jag tog igen det igår , då hon är pigg , frisk & kry nu , skruttan !! Tänk så små & oskyldiga dom är !! 
Kärlek!! 

Bägge utvecklingssamtalen gick strålande igår , hade inte förväntat mig annat , då mina barn är bäst & grymma på allt dom gör! Jag är så otroligt stolt över mina fina skapelser , vackra , vackra ungar <3 

Blir ett Core pass ikväll , hemma i vardagsrummet , då maken jobbar sent , just för samvetets skull , då det inte blir nån träning imorgon heller , för då har jag en date inplanerat med 2 finfina tjejer <3 gäller att prioritera !! 

Nu ska jag snygga till gårdagens smink & rufsa till håret , sen är jag fit for fight !

Peace! 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: