Tisdag!


Lördagen var så sjukt jävla lyckad , fick äntligen träffa min bff's loverboy & han får grymt godkänt :) så himla fina <3  och att träffa våra gamla vänner som jag inte träffat på en sisådär 12 år , var så himla kul , kändes som att vi knappt vart ifrån varandra , vi hade så otroligt jävla kul , Fyfan vilket drag :D 

Dagen efter vaknade jag av doften av kaffe , nerbäddad i Mias soffan , klockan var närmare 1 på dagen , haha! Vid 15 tiden kom mina fina & hämtade mig , väl hemma möts jag av ett städat hus , middag på bordet & alla var på toppen humör <3


Kvällen spenderades sen framför tvn & mysfaktorn var hög!

Igår var det tillbax till vardagen igen , dagis , fritids & jobb i vanlig ordning! Efter jobbet stack jag ut till gymet & drog en repa ! 


Nöjd tjej , sen blev det en dusch , lite mat & soffan med gubben min! 

Idag är det tisdag, maken jobbar över , så det är jag & kidsen ikväll , ska springa in på Willys efter jobbet & handla lite , sen tänker jag ge all min tid till min fina trio <3

Och igårkväll växte kusinskaran ytterligare , nu är Vilma här , Viktor har fått en lillasyster & barnen har fått en ny liten kusin , ren jäkla lycka & kärlek <3 grattis till min vackra svägerska , & hennes grabbar <3 

Pusshej 
Anonym

Älskar dig min underbara fru. 😘

PUBLICERAT DEN 2016-03-08 KLOCKAN 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: