Bra tisdag !


En riktigt bra tisdag lider mot sitt slut! Ligger nerbäddad i sängen & glor på biggest loser , och dricker dagens sista kopp Java .

Fullspäckad dag på jobbet , efter det fick jag till friskhuset & hämtade ut T-shirts till mig & mina kollegor inför blodomloppet , därefter åkte jag till Kåbo & mötte upp en tjej & köpte lite skor ;) efter det for jag till maxi föratt möta upp nästa tjej och köpte klänningar till Svea , därefter hämtade jag ut alla våra nummerlappar med startnr osv inför loppet , sen åkte jag mot byn och hämtade barnen! Hem & grädda våfflor , äta & mysa! Sen var det fotbollsträning  för lilleman , pappan for med honom & jag var hemma med tjejerna! När barnen var nattade for pappan iväg & jobbade , och jag tog en repa på crosstrainern ! Nöjd tjej hoppade sen in i duschen & sen blev det en teledate med Vanja & sen soffan med kaffe! 

En lugn kväll var precis vad jag behövde ! Känner att jag lär somna inom kort , så nu lägger jag bort luren för idag ;)

Pusshej 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: