Mmm..



Vilken jäkla dag!
Strulat idag & inte bara en gång , utan TVÅ gånger var jag tvungen att gå i taket , och det är fasiken det värsta jag vet , men vafan , snacka skit bakom ryggen på folk , så jäkla lågt , jag skyller på att jag har pms , jag fick nog & personen i fråga fick höra både det ena & det andra , Kände att det räcker nu , stämningen blir för tusan bara värre & värre , och allt pga just denna anledning , sluta baktala varandra , hos oss håller vi ihop , vi stöttar varandra och vi lär oss av varandra! Det plus lite till kastade jag i ansiktet på fröken i fråga oxå ... Dagen har alltså gått I ett , massor att göra , saker som kom i vägen ,  jag ( plus fler av mina kollegor ) har varken hunnit äta frukost eller lunch , hann svepa en ljummen kopp kaffe i farten , gjorde en varma koppen i hopp om att kunna få i mig nått , men den hann bli kall innan jag hann på den ... 



Väl hemma efter att ha hämtat barnen så mådde jag mest illa när jag stod & lagade middag till dom , av hunger såklart , men klarade inte av att äta då , sen la vi oss allihopa i soffan & strax efter kl 18 så var alla barnen nattade! Då kände jag att jag var tvungen att ha mat i magen , så jag åkte & köpte pizza till mig & maken! Satt sjukt fint , och nu börjar jag komma i fas ! Skiter i träningen idag , sjukt otaggad efter dagen , så jag tänker fint ligga kvar här i soffan & jäsa , för det är jag värd! 



Påvägen hem mötte jag upp min höggravida syster , fick två påsar med kläder av henne som hennes bonus svärmor hade plockat ihop till mig när hon rensade sina döttrars garderober! Så jäkla gulligt , flera par jeans , tröjor , bh-ar osv , skrattade lite för mig själv när jag höll upp jeansen framför mig , såg ju så jäkla små ut , haha , men jag kunde ha alla kläder , så det är nog dags att ändra lite inställning ang sig själv , trots att jag för det mesta känner mig som en elefant ... 


Ikväll har det rasat in fler sms och Meddelanden på messenger , där jag fått höra hur bra jag gjorde ifrån mig idag , vilken fantastisk vän jag är &  vilken klippa jag är & hur grym jag var när jag löste situationen  , & hur älskad jag är ,  fina ni <3 värmer i hjärtat , vad skulle jag göra utan er ?! Ni gjorde verkligen min kväll! 


Fryser satan , ska nog hoppa in i en varm dusch , sen bäddar jag ner mig i sängen , sjukt trött ... 


Natti natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: