Perfekt måndag

En perfekt måndag lider mot sitt slut , dagen har i vanlig ordning bestått av arbete , en riktigt fin arbetsdag , några av dom bästa jobbade idag & stämningen var fin <3 

Hämtade barnen efter jobbet & for hem & värmde på gårdagens rester , smidigt som attans & när pappan kom hem så packade vi in hela familjen & for på kalas! Idag firade vi min svägerska & i samma veva fick vi ju oxå se hur dom bor nu efter flytten! Så himla fint , riktigt rogivande & mysigt , passar dom perfekt ! Alla kusiner lekte & vi vuxna fikade & njöt av solen på deras altan! Vädret , humöret & sällskapet var på topp! En fantastiskt trevlig eftermiddag / kväll! 

När vi kom hem så kastade vi 3 nöjda barn isäng! Pappan gick ut & pulade medans jag hoppade på crosstrainern en sväng! 

Ganska nöjd trots att jag hellre hade velat köra styrka , men latmasken vann , har insett att min träning kommer att bli lidande denna vecka pga alla aktiviteter, så man får göra det lilla man hinner & orkar mellan allt! Thats it, jag är inte bitter , lite är bättre än inget! 

Sen blev det en dusch , följt av några mackor i soffan framför biggest loser! Har hela ansiktet fullt av tandkräm , jäkla pormaskar å vara envisa , men dom borde vara borta imorgonbitti ;) HAHAH !

Avslutar med denna härliga bild , haha haha !! Ibland måste man bjuda på sig själv ;) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: